Na zakończenie serii artykułów o firmie Yealink, mamy dla Was bardzo interesujący wywiad. Znajdziecie w nim informacje o tym jak powstali, jakimi wartościami się kierują w relacjach z Klientami i Partnerami Biznesowymi, jakie są ich unikatowe cechy oraz czym zaskoczą nas w przyszłości.


Firma Yealink powstała w 2001r., a po już niecałych 10 latach została jednym z największych dostawców telefonii SIP w Chinach. Jakie wartości spowodowały tak szybki rozwój firmy.

W rzeczywistości powód jest bardzo prosty. Od początku naszej działalności w 2001 roku byliśmy bardzo skoncentrowani na dziedzinie komunikacji korporacyjnej, a duch dążenia do doskonałości był zawsze na pierwszy miejscu podczas tych 21 lat. Nasze osiągnięcia są gromadzone krok po kroku. Podstawowe wartości firmy to poszukiwanie prawdy i pragmatyzm, dążenie do perfekcji oraz współpraca typu win-win. Opierając się na tym duchu, Yealink wprowadził na rynek swój pierwszy telefon USB, a w 2005 roku stał się numerem 1 na świecie. W 2009 roku wprowadziliśmy na rynek nasz drugi produkt, telefony SIP, które pod własną marką sprzedawane są do ponad 140 krajów na całym świecie. W 2017 r. telefony SIP firmy Yealink miały udział w rynku globalnym na poziomie 26%, największą przesyłkę na świecie i numer 1 na świecie pod względem zadowolenia klientów. I tak do dziś, z dumą możemy mówić, iż wciąż jesteśmy numerem jeden.


Ostatnie lata były wymagającym czasem dla wielu firm z powodu globalnej pandemii. Jak w tym trudnym momencie poradziła sobie firma Yealink?

Przede wszystkim dlatego, iż epidemia w Chinach jest dobrze kontrolowana, jest pod kontrolą od samego wybuchu COVID-19. W Chinach przez długi czas nie będzie nowych przypadków, więc w porównaniu z innymi krajami moce produkcyjne i zdolności dostawcze chińskich dostawców są gwarantowane.

Po drugie, mamy kompletny system łańcucha dostaw, który może utrzymać ciągłość dostaw materiałów i zapewnić normalną zdolność produkcyjną, gdy epidemia jest poważna.

Wreszcie, mądre kierownictwo firmy, może na czas dostosować środki zaradcze i strategie za każdym razem, gdy pojawia się sytuacja awaryjna, co pozwoliło nam utrzymać szybki wzrost o 33% w ostatnich latach.


Czy jest coś, w czym widzicie jeszcze pole do rozwoju? Jakich nowości możemy się spodziewać?

Bardzo dużo. Na przykład nasza nadchodząca tablica, projekt typu „wszystko w jednym”, spotkała się z dobrym przyjęciem na rynku. Spodziewamy się, że opublikujemy go w maju, więc bądźcie gotowi!


Popularność rozwiązań firmowych dla wideokonferencji rośnie z roku na rok. Co was wyróżnia?

Po pierwsze to historia naszej współpracy z Microsoft, rozpoczęliśmy współpracę z nimi w 2015 roku, to wspaniałe, przepracowane w pełnej zgodności 7 lat. W tym roku rozwijamy rozwiązanie AI Powered Intelligent do sali konferencyjnej oraz określamy długoterminowy plan partnerstwa oraz roadmap. Po drugie jesteśmy Microsoft Gold Communications Partner i jednym z 6 partnerów globalnej certyfikacji terminali firmy Microsoft co pokazuje, jak rzetelną firmą jesteśmy.

Po trzecie, jesteśmy obecnie jedynym dostawcą rozwiązań typu „wszystko w jednym”, możesz rzucić okiem na nasze porównanie z innymi dostawcami

yealink-tabelka


Jak wygląda wasza współpraca z partnerami? Czy istnieją pogramy wsparcia dla nich?

Mamy nadzieję, że z naszymi partnerami uda nam się wypracować model współpracy typu win-win. Po dogłębnym zrozumieniu możemy ustalić specjalny plan wsparcia dla potrzeb partnerów biznesowych (promocja, cena, demo, projekt, wizyta itp.), technologii (projekt, obsługa posprzedażowa, konserwacja, doradztwo itp.). Podobnie mamy nadzieję, że nasi partnerzy będą mogli nas bardziej wspierać i polecać nasze produkty klientom. W ten sposób ustanowiono model win-win, aby obie strony mogły zdrowo i szybko się rozwijać.


Bardzo dziękujemy za wywiad. Cieszymy się, że możemy współpracować z taką firmą jak Yealink.


Podziel się tym postem