Masz problem z produktem? Daj nam znać! 

Jeśli Twój produkt dotarł do Ciebie w stanie „artystycznie uszkodzonym”, postanowił odpocząć od pracy lub po prostu się zbuntował, to nie przejmuj się, wspólnie znajdziemy rozwiązanie. Pamiętaj, że jesteś chroniony – posiadasz superbohaterską tarczę w postaci dwuletniej rękojmi lub gwarancji producenta

Więc Twój produkt postanowił zrobić sobie wolne? Spokojnie, mamy plan B… C i D. 🙂
Oto trzy genialne sposoby, aby się z nami skontaktować: 

Wybierz opcje reklamacji, która najbardziej Ci odpowiada

Elektroniczny formularz

Wolisz rozwiązania online?
Zgłoś zwrot przez Internet


Odręczny formularz

Cenisz tradycyjne metody?

Umieść wypełnione oświadczenie w paczce


Sklep stacjonarny

Preferujesz kontakt osobisty?
Przynieś produkt do naszego sklepu




Elektroniczny formularz

Wolisz rozwiązania online?
Zgłoś zwrot przez Internet




Odręczny formularz

Cenisz tradycyjne metody?
Umieść wypełnione oświadczenie w paczce


Sklep stacjonarny

Preferujesz kontakt osobisty?
Przynieś produkt do naszego sklepu





REKLAMACJA TOWARU

Reklamacja towaru

 


Adres wysyłki zgłoszenia

Centrum Systemów Bezpieczeństwa Sp. z o.o.
al. gen. Okulickiego 18
35-222 Rzeszów


Kontakt z Działem Technicznym

e-mail: rma@csb.net.pl
tel: +48 17 250 99 11 wew. 1007,
tel: +48 502 617 000

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Reklamacji można dokonać wybierając jedną z trzech dostępnych opcji: 
 
1. Wypełniając formularz elektroniczny (w ciągu 24h otrzymasz od nas wiadomość z przypisanym numerem reklamacji, który koniecznie umieść na paczce i prześlij ją do nas na adres: al. gen. Okulickiego 18, 35-222 Rzeszów),  
2. Pobierając formularz reklamacji (wydrukowany i wypełniony dokument umieść w przesyłce i nadaj ją na adres: al. gen. Okulickiego 18, 35-222 Rzeszów),  
3. Reklamując produkt w naszym sklepie stacjonarnym. 

Oczywiście, przysługuje Ci prawo zgłoszenia reklamacji zakupionego produktu, pamiętaj, że możesz z niego skorzystać w ramach rękojmi (obowiązuje do 2 lat od daty zakupu) lub z tytułu gwarancji Producenta (na podstawie karty gwarancyjnej). Więcej informacji znajdziesz w Regulaminie. Reklamacje można zgłosić jeśli produkt dotarł niekompletny, uszkodzony lub niezgodny z opisem oraz w przypadku jego usterki czy wady fabrycznej.

Tak, poinformujemy Cię mailowo o statusie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że mamy 14 dni na jej rozpatrzenie od momentu otrzymania produktu. W przypadku nieprzewidzianych sytuacji będziemy Cię informować na bieżąco. Masz pytania? Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem +48 502 611 000 wewnętrzny 1007 lub mailowo na adres rma@csb.net.pl.

W przypadku uznania przez nas reklamacji produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy. Jeśli zdarzy się, że nie będzie on dostępny w sprzedaży, to dokonamy zwrotu środków.

Najbezpieczniej jest spakować produkt z powrotem w oryginalne opakowanie. Jeśli produkt nie posiadał wytrzymałego pudełka, dobrze byłoby dodatkowo zabezpieczyć go wypełnieniem i umieścić w kartonie. Prosimy o przesłanie produktu w stanie kompletnym, razem ze wszystkimi dołączonymi akcesoriami, które były w oryginalnym opakowaniu.

Przesyłkę należy dostarczyć na adres naszej siedziby: al. Gen. Okulickiego 18, 35-222 Rzeszów.

Jeśli nie otrzymałeś e-maila z odpowiedzią w ciągu 24 godzin od zgłoszenia, skontaktuj się z nami pod numerem +48 502 611 000 wew. 1007 lub na rma@csb.net.pl.

Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie (tj. usterka czy uszkodzenie produktu wynikało z winy wadliwego produktu), jesteśmy zobowiązaniu zwrócić koszt doręczenia towaru do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji wysyłki dostępnej w naszej ofercie.

Status nadanej paczki sprawdzisz na stronie wybranego przez siebie przewoźnika.

Skontaktuj się z naszym działem techniczniczym pod numerem tel.: +48 502 611 000 wew. 1009. Pomożemy Ci rozwiązać problem lub doradzimy w kwestii ewentualnego zwrotu.

Pieniądze prześlemy Ci na konto wskazane w formularzu zwrotu w ciągu siedmiu dni roboczych od daty pomyślnej weryfikacji.

Odbierając przesyłkę od kuriera, należy od razu sporządzić protokół szkody. W innych przypadkach należy kontaktować się z przewoźnikiem, który dostarczał przesyłkę.

Jeśli reklamacja nie zostanie przez nas uznana wtedy zwracamy produkt na koszt Klienta na podany przez niego adres.