
Zakup internetowy rządzi się swoimi prawami. Nie widząc towaru lub nie mając blisko specjalisty zdarza się, iż dochodzi do pomyłek. Oczywiście polecamy, by wcześniej zasięgnąć opinii naszych ekspertów telefonicznie bądź poprzez formularz kontaktowy, jeśli jednak mleko już się rozlało, poniżej znaleźć można instrukcję, co w takiej sytuacji należy robić.
Zwrot towaru
Jeśli jesteś konsumentem i dokonałeś zakupu na odległość w naszym sklepie internetowym, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru bez podawania przyczyny oraz bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ustawie.
Jak zwrócić towar?
Zwrotu zakupionego towaru możesz dokonać logując się do Panelu klienta i wybierając opcję "zwrot towaru". Tam znajduje się formularz, który należy wypełnić i przesłać do nas a następnie odpowiednio zabezpieczony towar wysłać na adres naszej firmy tj Aleja Generała Okulickiego 18, 35-222 Rzeszów, wraz z kopią dowodu (paragon/faktura).
Proszę pamiętać. iż nasi pracownicy oceniają stan produktu i jego kompletność. W przypadku stwierdzenia niezgodności, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu proporcjonalnie do zmniejszenia wartości towaru.

Zwrot towaru za pomocą wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży
Zwrotu towru dokonać można również używając naszego wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Takie oświadczenie należy pobrać klikając w poniższy odnośnik oraz wypełnić. Następnie wysłać towar, odpowiednio go wczesniej zabezpieczając, wraz z oświadczeniem na adres naszej firmy, tj. Aleja Generała Okulickiego 18, 35-222 Rzeszów

Adres do wysyłki zgłoszenia:
Aleja Generała Leopolda Okulickiego 18, 35-222 Rzeszów