Zakup internetowy rządzi się swoimi prawami. Nie widząc towaru lub nie mając blisko specjalisty zdarza się, iż dochodzi do pomyłek. Oczywiście polecamy, by wcześniej zasięgnąć opinii naszych ekspertów telefonicznie bądź poprzez formularz kontaktowy, jeśli jednak mleko już się rozlało, poniżej znaleźć można instrukcję, co w takiej sytuacji należy robić.

Zwrot towaru

Jeśli jesteś konsumentem i dokonałeś zakupu na odległość w naszym sklepie internetowym, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru bez podawania przyczyny oraz bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ustawie.

Jak zwrócić towar?

Zwrotu zakupionego towaru możesz dokonać logując się do Panelu klienta i wybierając opcję "zwrot towaru". Tam znajduje się formularz, który należy wypełnić i przesłać do nas a następnie odpowiednio zabezpieczony towar wysłać na adres naszej firmy tj Aleja Generała Okulickiego 18, 35-222 Rzeszów,  wraz z kopią dowodu (paragon/faktura).

Proszę pamiętać. iż nasi pracownicy oceniają stan produktu i jego kompletność. W przypadku stwierdzenia niezgodności, konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do pomniejszenia kwoty zwrotu proporcjonalnie do zmniejszenia wartości towaru.

Zwrot towaru za pomocą wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży

Zwrotu towru dokonać można również używając naszego wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Takie oświadczenie należy pobrać klikając w poniższy odnośnik oraz wypełnić. Następnie wysłać towar, odpowiednio go wczesniej zabezpieczając, wraz z oświadczeniem na adres naszej firmy, tj. Aleja Generała Okulickiego 18, 35-222 Rzeszów

Adres do wysyłki zgłoszenia:

Aleja Generała Leopolda Okulickiego 18, 35-222 Rzeszów

Zwrot towaru

Prosimy o dołączenie załącznika.

 

U nas zwroty są łatwe i szybkie!

Otrzymałeś zamówienie, ale nie spełnia Twoich oczekiwań? Bez stresu, czasami tak bywa. Chcesz odesłać produkt? To proste! Masz na to 14 dni kalendarzowych od momentu, kiedy kurier zadzwonił do Twoich drzwi z paczką.

Odłóż na chwilę kawę i rzuć okiem na regulamin naszego sklepu – tam znajdziesz wszystkie najważniejsze informacje. A jeśli masz jakieś pytania, to śmiało pisz do nas – jesteśmy tu, aby pomóc i doradzić. No to co, do dzieła!

Wybierz opcje zwrotu, która najbardziej Ci odpowiada

Elektroniczny formularz

Wolisz rozwiązania online?
Zgłoś zwrot przez Internet


Odręczny formularz

Cenisz tradycyjne metody?

Umieść wypełnione oświadczenie w paczce


Sklep stacjonarny

Preferujesz kontakt osobisty?
Przynieś produkt do naszego sklepu




Elektroniczny formularz

Wolisz rozwiązania online?
Zgłoś zwrot przez Internet




Odręczny formularz

Cenisz tradycyjne metody?
Umieść wypełnione oświadczenie w paczce


Sklep stacjonarny

Preferujesz kontakt osobisty?
Przynieś produkt do naszego sklepu





ZWROT TOWARU

ZWROT TOWARU

 


Adres wysyłki zgłoszenia

Centrum Systemów Bezpieczeństwa Sp. z o.o.
al. gen. Okulickiego 18
35-222 Rzeszów


Kontakt z Działem Technicznym

e-mail: rma@csb.net.pl
tel: +48 17 250 99 11 wew. 1007,
tel: +48 502 617 000

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Zwrotu można dokonać wybierając jedną z trzech dostępnych opcji: 

1. Wypełniając formularz elektroniczny (w ciągu 24h otrzymasz od nas wiadomość z przypisanym numerem zwrotu, który koniecznie umieść na paczce i prześlij ją do nas na adres: al. gen. Okulickiego 18, 35-222 Rzeszów), 
2. Pobierając formularz zwrotu (wydrukowany i wypełniony dokument umieść w przesyłce i nadaj ją na adres: al. gen. Okulickiego 18, 35-222 Rzeszów), 
3. Zwracając produkt w naszym sklepie stacjonarnym.

Najbezpieczniej jest spakować produkt z powrotem w oryginalne opakowanie. Jeśli produkt nie posiadał wytrzymałego pudełka, dobrze byłoby dodatkowo zabezpieczyć go wypełnieniem i umieścić w kartonie.

Przesyłkę należy dostarczyć na adres naszej siedziby: al. Gen. Okulickiego 18, 35-222 Rzeszów.

Jeśli nie otrzymałeś e-maila z odpowiedzią w ciągu 24 godzin od zgłoszenia, skontaktuj się z nami pod numerem +48 502 611 000 wew. 1007 lub na rma@csb.net.pl.

Nie, koszt odesłania zwrotu ponosi Klient.

Nie, towar z widocznymi śladami użytkowania może nie zostać przyjęty do zwrotu lub w przypadku innych ustaleń kwota zwrotu może zostać pomniejszona.

Status nadanej paczki sprawdzisz na stronie wybranego przez siebie przewoźnika.

Tak, poinformujemy Cię mailowo o statusie Twojego zwrotu. Pamiętaj, że mamy 14 dni na realizację zwrotu. Jeśli będziesz mieć jakieś pytania, skontaktuj się z nami telefonicznie: +48 502 611 000 wew. 1007 lub mailowo: rma@csb.net.pl

Skontaktuj się z naszym działem techniczniczym pod numerem tel.: +48 502 611 000 wew. 1007. Pomożemy Ci rozwiązać problem lub doradzimy w kwestii ewentualnego zwrotu.

Oczywiście, możesz zrezygnować z zakupionego produktu w ciągu 14-stu dni od daty odbioru zamówienia.

Tak, bez względu na to czy towar został zakupiony w sklepie stacjonarnym, czy online, przysługuje Ci 14 dni na zwrot towaru

Pieniądze prześlemy Ci na konto wskazane w formularzu zwrotu w ciągu siedmiu dni roboczych od daty pomyślnej weryfikacji.

Odbierając przesyłkę od kuriera, należy od razu sporządzić protokół szkody. W innych przypadkach należy kontaktować się z przewoźnikiem, który dostarczał przesyłkę.

Tak, oczywiście. Można zwrócić tylko część zamówienia.