Brak produktów w tej kategorii
Wyszukaj to, czego szukasz
Wyszukaj to, czego szukasz
System rejestracji czasu pracy przeznaczony jest do kontroli rozpoczęcia i zakończenia pracy pracowników w przedsiębiorstwie. Odbywa się to w sposób elektroniczny. Najczęściej wykorzystywane są do tego karty zbliżeniowe oraz kody PIN, które otrzymują pracownicy. Korzystając z historii logowań użytkowników, która znajduje się w specjalistycznym i dedykowanym oprogramowaniu, program dokonuje analizy obecności pracowników w miejscu pracy oraz wylicza ich całkowity przepracowany czas, wraz z nadgodzinami.
Rejestracja czasu pracy jest bardzo przydatnym systemem kontroli, który można wykorzystać w różnych typach przedsiębiorstw na przykład w obiektach logistycznych, handlowych lub fabrykach.
Zestaw do mierzenia czasu pracy składa się z kilku elementów, takich jak:
● akumulator,
● karta zbliżeniowa,
● kontroler dostępu,
● czytnik zbliżeniowy,
● specjalistyczna obudowa.